Hemifrån

Nu ett snabbt inlägg bara innan jag sätter igång med läxorna.
Har typ ont lite här och där. Vi körde beachrugby på idrotten, mot 1d. Så jäkla roligt! Vi var på stranden på gröna udden. Vi joggade dit. Jag trodde inte att jag skulle orka hela vägen men tro det eller ej men jag orkade!
Sen spelade vi med typ hela stranden som plan, man fick även vara i vattnet. Alla bara tacklade ner varran i sanden. Det gick vilt till kan jag lova.
Jag krockade ihjäl min arm, och har ont ännu och så fick jag ett knä i revbenen och det gjorde riktigt ont.
Men kul var det!
Sen hade vi infotimme men vi fick gå jättetidigt för Johanna, vår lärare, skulle typ bara säga att vi ska börja öva på prov nu. Provperioden börjar snart!
Sen gick Ellen och jag till Select och träffade Sandra och Lucas. Vi åt glass med dom.
Nu sitter jag här och skulle verkligen inte orka med några läxor just nu. Men jag ska sätta på gossip girl så kanske det går lite bättre.. eller sämre.

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback