Första provet över

Idag skrev jag ju första provet, som var franska. Det var lättare än jag trodde! Hoppas det gick bra nu. Men det kändes bra iallafall. Sen hade jag muntligt prov i finskan. Jag var med Ida. Det gick faktiskt riktigt bra. :)
Vi hade ju provperiodsidrott idag. Vi hade klasskamper mellan alla ettor.
Vi körde olika staffeter och dragkamp. Min klass kom faktiskt 2a i dragkampen! Woho!Vi förlorade mot sportklassen, så det var ju sjukt bra ändå. Men idrotten var rolig idag.
Vi slutade 3 så sen skyndade vi oss till bussen, och vi hann. Så kom hem lite tidigare idag.
Nä nu är det bara att sätta sig ner med finskan. Imorgon är det prov...
Usch vad mycket det är nu. Men herregud vad skönt när det är över. Då kan man bara vara nöjd!


Kommentarer
Postat av: henrika

Din nya header e jättefin :)

2010-09-28 @ 17:33:17
Postat av: Jenny

SV: låter bra + det du gjort idag;)

Hehe jo de hoppas jag med, massor att göra:P

2010-09-28 @ 20:52:24
URL: http://jempa89.blogg.se/
Postat av: Jenny

Dagens blogg är dragen, ta en titt och se om du vann!:)

2010-09-29 @ 18:18:03
URL: http://jempa89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback