Bonjour mes amis

Ute på idrotten i ösregn.. Vi sprang uppochner för en backe ett tag och sedan spelade vi fotboll. Alla såg ut som dränkta råttor. Det var kallt och jävligt.
På franskan lyssnade vi på fransk hiphop. Trevligt, jodå.
Just nu sitter jag och lyssnar på musik. Och snart tänker jag bädda ner mig i sängen och kolla på Gossip Girl säsong 3 som jag lånade av Ellen igår.


Vi hade infotimme i hörsalen och det var en massa om allt.
Jag kan förrästen inte fatta att provperioden börjar nästa vecka! Det har gått så himla snabbt!
Jag skrev upp ett telefonnummer till någon person som sålde kattungar, men mamma slängde den.. 
 
Au revoir!


Kommentarer
Postat av: ellen

2010-09-15 @ 16:56:40
Postat av: ellen

2010-09-15 @ 16:56:40
Postat av: ellen

GG e helt galet bra!!!!

2010-09-15 @ 16:57:30
URL: http://ellott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback