Bodypump

Har haft en riktigt lugn och skön kväll nu sen jag kom hem från Avancia med Milla. Vi var på bodypump. Det var ganska kul och tro mig, det kändes! När jag kom hem låg jag bara i sängen och kollade på Gossip Girl efter att jag hade varit och duschat.
Imorgon, fredag efter skolan ska jag till staden med Ellen, Kristoffer och Linnea och vi ska äta någonstans och på kvällen är det filmpremiär på Alandica, det är filmen "Fåglarna tittar på oss", som några åländska ungdomar har gjort. Spännande.
Snart kommer mamma hem från Helsingfors. Jag pratade med henne i telefonen tidigare och då berättade hon att det hade gått jättebra, bättre än hon hade trott! Efter föreläsningen åkte hon till en  filminspelning. För hon ska vara med i någon film.
Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Milla

Oj ska hon det? :O hene

2010-09-17 @ 06:03:14
URL: http://millastark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback