Bara matte kvar

Nu har jag håltimme och sedan har jag bara en mattetimme kvar. Sen ska jag till Avancia med Milla.
Men dagen började 8 med två timmar finska, vi skrev förhör och det kändes jättebra. Sen hade jag hälsa två timmar, då hade vi våra föredrag. Det gick faktiskt riktigt bra! :)
Efter det hade jag en timme historia.
På första håltimmen var Milla och jag till stan och jag köpte gympaskor som jag ska ha till Avancia. Dom kostade 60 € så det var ganska billigt!
Jag visar dom ikväll när jag kommer hem.
Nu har jag min andra håltimme.
Min kamera är förrästen sönder. Den funkar inte längre.. Bra! En ursäkt till att köpa en ny! Som jag faktiskt ska göra snart.

Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: ellen

t'nker du kopa systemkamera {{P::_) +

2010-09-09 @ 13:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback