3 timmar kvar

Tills jag slutar. Imorgon är jag ledig! Skönt! Men den tiden måste absolut nödvädigt utnyttjas till provläsning!
Jag har nu två håltimmar och sen en timme matte.
Imorse började jag 8 med dubbeltimme finska. Vi gick igen lokalkasus, men det är lätt, det kan jag redan. Man borde tacka Gun, vår finskalärare i högstadiet för att hon tog upp massa saker med dem som skulle läsa finska i lusse, fastän vi alla satt där just då och suckade och var sura för att dom andra inte behövde vara med och lära sig sakerna. För det har faktiskt varit till nytta nu.
Men sen hade jag hälsa. Vi pratade om vikt, bantning, viktkontroll och ätstörningar.
På historian tog vi det riktigt lugnt för en gångs skull! Han visade bara en massa berömda konstverk på wikipedia.. och vi skrev ingenting! Riktigt skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback