1 september

Nu är det höst äntligen. Jag gillar hösten, den är så mysig. Fast det är ju alla andra årstider också. Idag hade jag först dubbeltimme franska och sen dubbeltimme matte. Nu har smulle fixat så att vi får äta i första matlaget igen! Det är meningen att vi ska äta i fjärde på onsdagar.
Men sen hade vi då gymnastik två timmar. Först joggade vi och sen hade vi tennis och basket. Det var riktigt kul!
Jag var med Jenna och Anette på tennisen.
Sen var det infotimme, men vi skippade den. Det var info om externa kurser. Ingen visste om det var obligatoriskt eller inte..
Jag fick förresten ett mejl där det stod Grattis du har blivit godkänd i grammatiktenten!
Ja, vad glad jag blev :)

Nej nu ska jag in i duschen en sväng och sen sova!
Imorgon åker mamma till Vasa. Hon ska typ ha föreläsning. Så jag får åka buss.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Tagehege

Thanks for the information

2010-12-25 @ 18:39:04
URL: http://tagehege.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback