Lite om dagen

Hejsan! Måndagens skola är över. Slutade halv 2. Skönt. Och det bästa av allt är att matteprovet är över. Det gick nog helt okej skulle jag tro men sista uppgiften gick inte! Jag fick inget vettigt svar på den. Så jag hoppas verkligen att alla andra uppgifter gick bra. Imorgon har jag mitt sista prov för den här perioden. Hälsa. Det är väldigt mycket i  boken och svårt att komma ihåg allt. Jag vill verkligen få bra i det eftersom det är något jag verkligen intresserar mig för.

Fick ut franska provet idag. Fick 9+ i provet och kursvitsordet blev 9. Jag är riktigt nöjd :)

Jag fick åka hem med Milla och hennes pappa idag. Så medan vi väntade på hennes pappa gick vi till biblioteket och lånade några böcker på olika språk. Blev finska, franska och engelska. Dock ganska lätta böcker. Men man måste ju börja någonstans. Så det ska jag sätta igång med efter alla prov. Jag tycker faktiskt att det är roligt och intressant med språk.

Det var det om dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback