Lika bra

Det var några dagar sen jag bloggade sist. Jag behövde en paus helt enkelt. Har varit sjuk också. Trodde det var  ett bra tillfälle att gå till skolan igår, även fast jag trodde jag skulle dö, men tydligen inte... Sen på kvällen åkte jag till pappa. Ingen bra idé, jag åkte hem efter en stund igen.. Så gick jag och lade mig halv 10.. PÅ EN FREDAGKVÄLL!! Jag sov 12 timmar!!! :O
Men det sjukaste var att nu är jag helt dödstrött igen. På dagen var jag till stan med mamma och syster och när jag kom hem blev jag liggande i sängen med feber... Nu har jag legat där sen dess, och det ska jag fortsätta med!
Lika bra att man ligger hemma och tycker synd om sig själv. Life is a bitch.
Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback