HJÄÄÄÄÄLP!!!

Okej idag har varit en grymt jobbig dag i skolan.. Massa olika timmar. Men jaja en dag kvar, sen höstlov :)
Nu på kvällen var jag i Kattby. Jag var ut och gick med Milla, Linnea och Salle. Vi gick ganska långt. Så gick vi på en skogsväg som var lite läskig. Vi gick och pratade helt lugnt. Så mitt i allt så tittar Linnea bakåt och ropar: HJÄÄLP!!! och så hoppar hon till kanten av vägen. Och jag hör lixom bara ett ljud bakom oss. Men Milla och jag blir också rädda och springer till vägkanten. Så kollar vi bak och så är det bara en unge på cykel med rånarluva på sig... Haha! Linnea hade bara sett snabbt så det såg ut som någon riktig rånare/mördare. Så hon var säker på att vi skulle dö. Hon blev skiträdd och Milla och jag börjar asgarva!! Haha stackars unge.. den måste ha trott att vi var helt jävla störda! Haha men det vart jättekul.
Men vi gick som sagt ganska långt och sen gick Milla och jag till Katarinan när vi hade lämnat av Linnea hos henne.

Och just det, idag snöade det lite! Det är 12 oktober..


Hihi en gammal bild på Linnea, Milla och mig :)


Kommentarer
Postat av: linnea

Hahahhahaha xD jag dööör :D Puss <333

2010-10-12 @ 20:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback