Friday I'm in love

Godmorgon på er! Jag sitter i skolan och har varit här i en timme redan. Jag har suttit och övat på biologi prov med Milla. För hon har biologi prov nu! Hoppas det går bra för henne och att hon minns alla konstiga grejer jag kom på för att hon skulle minnas vissa saker haha!
Det är ju som sagt fredag idag och jag har inga prov! Klockan 10 har jag lär och klockan 12 har jag matteförberedelse. Sen får jag se om jag stannar i stan eller åker hem emellan men ikväll är det iallafall open by night. Imorse var det kallt och frost ute.






 Hoppas ni får en fin fredag nu!


Kommentarer
Postat av: sandra

tack! =)

2010-10-01 @ 09:33:06
URL: http://fourclover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback