Det kommer inte att funka

Jag måste ha en dator nu! Nu sitter jag i skolan på en. Jag slutade för ca. en timme sen. Bussen går om en halvtimme. Var ner på stan och köpte en maskara. Ja men tillbaka till ämnet. SÅ jag har kompromissat lite med mamma. Om en ny dator alltså. Jag sa att jag kan ju betala hälften. Så frågade hon hur mycket jag var beredd att betala. Jag sa 500 € så detta kan bli riktigt bra om jag får säga det själv. Men nu ska man bara hitta en dator också. Jag skulle kunna behöva hjälp. (Den måste vara köpt på Åland eftersom mamma inte vill åka till typ sverige för att laga den när den går sönder) Fatta att jag skriver NÄR inte OM den går sönder.
Vi har aldrig haft en enda dator som inte har fått något fel eller gått sönder. Så hoppas ni förstår mina tvivel.

Idag skrev vi svenska uppsats. Jag vet inte riktigt men det var nog lite lättare än jag trodde. Skrev den på två timmar och lämnade in den. Men jag hann inte riktigt kontrollera om allt var rätt och lät bra....
Näej vet ni vad. Om man kanske skulle ta och bege sig hemåt.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

då tycker jag att du ska köpa en mac! själv har jag ingen sån ännu så jag kan inte helt säkert säga hur bra dom är, men dom e bättre och de jag har testat (skolans & kompisars) har inte haft något fel :)

2010-10-28 @ 15:58:08
URL: http://rebeckaedithlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback