Det blåser

Har haft lite mer tur än vissa andra och fått ha strömmen hela dagen, men nu börjar man frukta det värsta när det blinkar så otäckt i alla lampor... Har lagat te och sitter och myser för mig själv.
Jag måste bara säga att jag tycker jäkligt synd om de stackars jävlarna som sitter på rosella och eckerö linjen och tackar gud att jag slapp det idag. Hoppas på att det lugnar ner sig till på lördag bara.
Tänk att färjorna ens går. Personalen hade tydligen varnat för en av de värsta resorna hittills...
När man tänker på hur mycket det stormar på land så kan det inte vara särskilt roligt ute på havet.
Nä jag tror jag ska kolla på någon film nu om jag hittar något bra.
Skulle vara mysigt med några meter snö nu också. Haha. Minns förra vintern såg det ut såhär..


Jag gillar faktiskt storm och snö och faktiskt också regn inom rimliga gränser vill säga.


Kommentarer
Postat av: Totte

Sv;haha men min andra fick typ virus och massa cp epost meddelanden till den så jag pallade inte längre...

2010-10-14 @ 20:36:34
URL: http://tottebrollis.blogg.se/
Postat av: ellen

eckerö gick inte :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D VIKING LINE <3

2010-10-15 @ 09:24:43
URL: http://ellott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback