Darkblue

Känns inte särskilt jobbigt att komma tillbaka till skolan nu efter höstlovet. Har bara franska och lärandestrategi imorgon. Och franska har jag först vid 3 så jag har gott om tid, massor med håltimmar, att göra franska läxan på. Så slipper tänka på läxor just nu.
Idag slog det mig förrästen att det inte alls är särskilt mycket kvar av oktober! Herregud vad tiden går snabbt! Jag längtar så tills vintern kommer på riktigt. Haha det kanske låter konstigt för er men vintern är nog min favorit årstid. Det har jag tyckt sen jag var liten. Men jag är väl lite av ett vinterbarn när jag föddes i januari mitt i snöstormen. Haha. Och så älskar jag när det bara blir mörkare och kallare för varje dag som går.
Jäklar vad jag måste låta som en tragisk människa som bara gillar mörker och kyla. Men jag lovar er att jag även gillar sommaren extremt mycket, men det är något särskilt med vintern.

På tal om något helt annat så träffade vi min kusin Marina i Stockholm! Det var lite läskigt mitt på Åhlens bara. Hon bor i Pargas i södra Finland. Så det var lite roligt.

Jag målade just naglarna efter att jag kom ur duschen. Fick bli mörkblå.




Nagellacket är från depend.

Nu ska jag gå och lägga mig och läsa en stund och sedan sova!
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: ellen

hahahaha, du är nog lite alls tragisk och sorlig. Tvärtom skulle jag säga :D

2010-10-18 @ 10:27:43
URL: http://ellott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback