Dålig uppdatering

Hej på er! Förlåt om det har varit dålig uppdatering typ igår och sådär, men jag var tvungen att läsa på engelskan. Idag hade vi förhör på oregelbundna verb. Jag vet aldrig hur sådant går, så jag får vänta och se.
Kanske är det så att ni tycker att jag har verkat deppig på sista tiden. Och ja det har jag varit. Men nu känner jag att jag aldrig har mått bättre! Konstigt va? Det var igår som det gick upp för mig. :)

Jag slutade halv 2 idag. Men sitter fortfarande i skolan. Bussen går först om en halvtimme.
Nu på mellanmålsrasten hade vårdarna någon liten föreställning... hrm.. haha lite kul var det :)

Jag skriver sen när jag kommer hem. Jag lovar!


Kommentarer
Postat av: rebecka

och allt blev säkert bra för att du träffade mig :D haha, kanske inte men vi säger så (a) ._.

2010-10-21 @ 15:33:38
URL: http://rebeckaedithlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback