Can you make it go away?

Blä jag känner mig lite ångestig (?) just nu. Men jag ska orka. Jag klarar mig ska ni veta!
För övrigt har dagen varit riktigt bra. Var med Milla till katarinan och vi picknickade med mammas nybakta bullar.
Hon är så söt och fin hondär Milla :)

Tillbaka till verkligheten. Nu jäklar är provperioden snart över! Två dagar till får man stå ut. Sen kommer man ut ur mörkret och tillbaka till livet igen! Dvs det andra mörkret... Nej nu ska jag sluta vara så deppig! Eller ni får vara förstående i två dagar till. Sen ska jag ta tag i saker och ting.





Ni får ursäkta uttryckslösheten och sminklösheten men även jag har dåliga dagar.


Kommentarer
Postat av: ellen

SV: det var jävligt pinsamt i garaget :b

2010-10-03 @ 20:25:20
URL: http://ellott.blogg.se/
Postat av: Jenny

Trökigt att vara depp, hoppas du blir glad snart :)

2010-10-04 @ 07:20:58
URL: http://jempa89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback