Back to school

Godmorgon på er! Nu sitter jag i skolan. Jag längtar till jullovet...





Jag kom förrästen att tänka på vad glad jag är att jag var tvungen att ha tandställning förut. Jag fick den i sexan. Jag är glad att jag fick den så tidigt. Förut var jag inte alls nöjd med mina tänder och jag tyckte inte om att visa dem när jag log. Men nu är jag jättenöjd med dem.
Innan jag fick tandställningen måste jag dra ut 4 tänder. Men det var lika bra det.
Haha jag saknar inte tiden då jag måsta springa hos tandläkaren typ en gång i månaden.
Jag har haft tandställning två gånger. Först där bak, så den inte syntes och sedan räls framme både uppe och nere. Och så hade jag gummisnoddar mellan dem. Usch vad jobbigt.
Nu har jag bara en "plåtbit" bakom framtänderna, så att de inte ska flytta på sig. Den skulle jag ha i 5 år efter att jag fick bort tandställningen.


Kommentarer
Postat av: rebecka

Det är bara att höra av sig när ni har en lite längre håltimme nu i veckan så kan jag säkert komma förbi :D

2010-10-18 @ 09:10:33
URL: http://rebeckaedithlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback