Always I wanna be with you

Jag kom på att jag inte har varit särskilt aktiv på bloggen nu fastän jag fått min dator. Så jag ska berätta lite om helgen. I fredags åkte jag till pappa och på lördagmorgon åkte jag hem igen.. så blir det alltid. Men men på lördagen kom min farbror hit och fixade massor med datorn. Så nu funkar allt. Sen kom Milla hit och tack vare henne blev man beroende av ett facebook spel. Så på kvällen åkte jag till Milla och Linnea kom även dit. Vi var ute och kollade lite på en film på tvn. Det var trevligt.
Nu har vi ju ställt om till vintertid. En timme längre helg! Den timmen måste man ta vara på, eller vad säger ni?
Ja och imorgon ska vi segla med Linden. Alla ettor i lusse ska göra det så. Men som tur är åker vi med Millas klass!



Jag blev lite smått nervös när jag loggade in och såg att Milla ledde över mig. Men nu är allt som det ska igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback