2 oktober

Mitt internet har varit lite konstigt, men nu kom jag äntligen in. Men igår var det ju Open by night i stan och jag var där ända från att skolan slutade klockan 1. Jag blev skit trött. Men sen på kvällen kom mamma och hämtade mig och Milla men Henrika ville vara där längre, och precis när mamma och jag kom hem så skulle hon hem iallafall så vi fick fara in en gång till. Så jag gick och la mig nästan direkt när vi kom hem igen.
Och i morse vaknade jag vid 5 och tänkte att yes jag får sova en timme till.. Sen kom jag på att det var lördag.
Ja men jag vaknade sen igen vid 7 och kunde inte somna om.. Så går det när man går och sover för tidigt..
Ja dagens planer är provläsning. Har ännu två prov kvar måndag, tisdag. Fy tusan.

Ska göra ett inlägg om gårdagen också så gå ingenstans..

Godmorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback