Wohoo!

Hej och ursäkta för jag inte skrivit idag. Men nu gör jag det! Nu är alla proven över. Har aldrig varit gladare!
Men det bästa är ju att vi fått reda på vitsorden i samhälla, svenska och psykologi hittills! Jag fick fan 9 i alla!! Herregud vad glad jag är!
Så imorgon börjar 3e perioden. Det känns jobbigt att nu när man är van och trivs med sitt schema så ska man byta. Så kändes det inför andra perioden åxå. Nu måste man ännu en gång ta fram kartan och virra runt i skolan efter rätt klassrum och måsta kolla schemat var och varranan minut.

Men iallafall så nu på kvällen var jag till Milla en stund och vi planerade julklappar (eftersom vi ska till Stockholm på lördag och jaga sådant) och så planerade vi även lite annat kul! Heheh :)

Annars ser mina planer för helgen ut som så att jag ska dra iväg till Kattby och bo där ett tag tror jag. Det var ju ett tag sen. Men ska bo med systeryster eftersom pappa ska till swe över helgen och jag tänkte att kanske hon inte vill vara ensam. Vi kanske hittar på något kul, vad vet jag! :)

Vill ju ha en bild för att liva upp inlägget lite så här är en mest för att visa mina fina guld-glittriga naglar..
Bilden är från igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback