Vart tog dagen vägen?

Fan också säger jag bara. Har inte alls övat på psykologiprovet idag fastän jag tänkte att jag skulle plugga riktigt ordentligt. Ja så imorgon får jag hoppas på det bästa. När jag tänker efter så kommer jag nog ihåg allt från kursen. Det är skönta att man kör en kurs och har sedan prov på det, för då kommer man ihåg allt så bra. Kommer typ ihåg alla lektioner i detalj. Skönt såndärnt. Men jag tänker ändå kolla igenom allt i häftet en gång innan jag somnar sen.

Men inombords håller jag på att sprängas av glädje typ. Vet inte alls varför men det bara är så. Men ja jävlar när den här provperioden är över, då får ni passa er, för jag känner att jag kommer vara på grymt bra humör då.


Hahah på riktigt vad ful! Från igår dock

Men i helgen är jag sugen på att hitta på något riktigt kul. Så till er som ska med, passa er, ni kan falla offer för mina eventuella planer. Mihihii

Deal with it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback