Underbart!

Hej hej! Vad underbart att det är fredag imorgon! Vad ska man hitta på för roligt i helgen då? Får väl ta det som det kommer, annars är det ju ett perfekt tillfälle att plugga inför provperioden. Men hur kul är det?
Har just varit och duschat och ska snart ta itu med lite läxor.. eller ja, typ 100 engelska ord. Och dessutom ska vi imorgon presentera ett politiskt parti ur Ålands lagting. Vi fick socialdemokraterna, jag, Ellen, Martin och Leo.
Jaja. Jo! Idag hade vi bokprat. Vi satt i en ring och berättade om våra böcker. Det gick faktiskt helt bra.
Och efter skolan träffade jag sötaste Linnea och vi gick till Hesburger och åt glass haha!
Jag säger bara ett ord: Panik!

Nu ska jag gå så godnatt! :)


Kommentarer
Postat av: linnea

Hahaha xD PAANNNIIIK <333

2010-11-12 @ 14:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback