Tråkigt

Ah har inget att göra! Sitter och gör en massa värdelösa test på facebook. Haha vissa är ganska roliga!
Idag har dom lovat snöstorm förrästen! Så vi får hoppas på det :)
Jag känner mig glad just nu. Bara tre prov kvar för tusan! Vad mycket bättre den här provperioden är jämfört med den förra. Den tog ärligt talat livet av mig flera gånger om.

Jag vill fara hem nu och öva på prov.

Var det förrästen någon som såg på Ung och Bortskämd igår? Jag tycker det är bra. Bra att Jerry åkte ut för han var tråkig. Alla andra är mycket roligare.


Kommentarer
Postat av: Totte

Jerry skulle alltid vara så duktig, och trodde att han var bäst...

2010-11-23 @ 15:26:17
URL: http://tottebrollis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback