Tog fram saxen

Ja om någon var smart så märkte den ju att jag plattat håret i förra inlägget. Ville testa hur det blev eftersom jag inte gjort det sen innan sommaren någongång.  Förra sommaren var mitt hår så slitet att det bara gick av jättelätt efter brun färg, svart färg som sedan skulle bli blond igen.. Ingen bra ide plus att jag då plattade det varje dag. Det var verkligen hemskt! Därför plattar inte jag mitt hår. Annars skulle jag göra det. Men nu mår mitt hår hur bra som helst! Men jag vill ändå inte hålla på att platta det. Och jag låter det alltid lufttorka.
Men passade även på att toppa det nu när det ändå var platt för då ser man bättre.


Skitful min.

Nu ska jag vänta på att House börjar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback