Storstädning!

Vet ni vad jag har hållt på med hela kvällen? Jag har städat min garderob! Eftersom allt bara låg slängt på golvet där inne.. Och så ska jag försöka bli av med lite gamla kläder också. Måste få plats för lite nya!
Jag är inte riktigt färdig ännu. Ska fortsätta imorgon. Nu ska jag bädda ner mig i sängen och kanske se på någon film eller läsa lite på prov. Jag brukar aldrig läsa särskilt mycket på prov, det har jag aldrig behövt göra och jag är tacksam över det. För jag skulle aldrig orka hehe :)
Nä men jag antar att jag får in det mesta med läxorna och på lektionerna och sedan sitter det där.
Och det brukar ändå gå helt okej på proven. Ja alla lär vi oss olika!

Nu ska jag inte skriva mer. Jag är lite trött.




Usher - Stranger


Kommentarer
Postat av: linnea

Miihii! :D Då får jag komma och se vad du inta vill ha :))) ??? <3

2010-11-13 @ 11:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback