Söndagen

Godkväll. Jag vill bara gå i ide och vakna På fredagkväll. Nu kom jag på att jag hatar provperiod när alla chill-dagar är över. Imorgon samhälla prov. En massa jävla datum och årtal. Jag kan ingening ännu. Jag orkar inte plugga på sådant som är ointressant.
Men nu har jag lovat mig själv att inte stressa upp mig för den här kommande provveckan. Hur ska man då orka ta sig igenom den? Tänker ta det som det kommer, jag gör ju ändå mitt bästa.

Ah tog en promenad med mami före maten för att komma bort från allt plugg för en stund. Men nu har jag kallt och har suttit med jackan på mig ända sen dess. Typ i tre timmar alltså. Tusen jävla spänn på att jag blir sjuk efter provperioden!

Vad ska jag mer berätta? Jo att jag kände mig som världens lyckligaste människa när jag vaknade imorse. Små saker kan göra så himla mycket. Nog för att min lycka tonats ner nu under dagen tack vare samhällan. Men jag är inte helt nere på botten iallafall :) Underbart säger jag bara!

Höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback