Sista november

Har nu påbörjat och avslutat det här inlägget minst ett tiotal gånger. Konstigt. Men jag mår skitbra om någon vill veta! Inte bara för att vi kommer missa massa tråkiga timmar den här veckan, men det är ju inte helt fel det heller när alla lärare ska åka på någon utbildning :)
Är lite smått osäker när jag börjar imorgon men det ser ut som jag börjar 10 och slutar halv 12. Har idrott. Vid halv 12 ska jag ner och träffa mami för lunch.
10 i två så är det info i hörsalen.
Ser ut som jag kanske inte åker till syster i helgen. Hmm men Stockholm blir det iallafall med Milla, Linnea och Sara. Det ska bli riktigt roligt!

Känner bara hur fult och äckligt mitt jävla hår är för tillfället. Men schiit samma.
Oj vad tråkigt inlägg detta blev!

Hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback