Så skönt!

Har inte prov förräns på måndag! Så tänker typ börja öva på söndag eller något. Så nu några dagar är jag helt fri! Kan inte förklara hur skönt det känns! På lördag är det lillajul också. Då ska vi pynta huset så man får in den rätta julstämningen, vilket inte är så svårt ändå med tanke på vilket otroligt härligt väder vi har!
Börjar påminna om vintrarna då jag var liten. Har ju haft några riktigt tråkiga vintrar de senaste åren med bara slask och ingen snö osv. Sånt är bara tråkigt.
Ska det va så ska det!

Skrev engelska prov idag. Tror nog att det gick helt okej. Vi gjorde även resten av läsförståelsen och den var hur lätt som helst. Sen slutade jag direkt efter provet, vilket var skönt.

Imorgon börjar jag egentligen 12 men ska va hos studiehandledaren kl. 11 och prata. Vet inte om vad eftersom jag inte direkt fått något konkret svar av de som redan varit dit men men.
Lägger in en bild för att detta inlägg inte ska bli alltför tråkigt.


Mysig bild från helgen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback