Onsdag 3 nov

Hej på er! Har haft en otroligt bra dag. Jag vet inte men jag har kännt mig glad hela dagen. Hade två timmar franska och sedan två håltimmar då jag pratade med Milla. Hon hade kommti på världens grej! Jag ser verkligen fram emot det. På idrotten var vi till Mariebad och simmade. Det var faktiskt riktigt roligt det med. Efter simningen slutade jag. Medan jag väntade på att bussen skulle gå så var jag med Sandra och Lukas på biblioteket och det var roligt det med :)
Och så är jag glad för snart ska jag gå och duscha och jag älskar att ha nytvättat hår haha!
Och jag ser fram emot helgen om allt går enligt planerna! :)


Kommentarer
Postat av: Ellen

SV: nu förstår jag inte...

igen ... jag e dum i huvudet idag,.... alltid..

2010-11-03 @ 17:06:59
URL: http://ellott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback