Nattuggla

Jag vet att det är mitt i natten typ. Klockan är just 12. Men jag fick sån plötslig inspiration till min svenska novell och jag ville inte riskera att alla mina ideer försvinner tills imorgon! Så nu är jag nästan klar. Ska bara finslipa lite grejer. Så kan gå och lägga mig sent men med gott samvete och utan något att stressa upp mig för.
Tur att jag är en människa som klarar mig bra på minimalt med sömn! Är inte ens trött fast jag sov högst tre timmar förra natten :)

Nä hörni sömnen får vänta! Det kliar i fingrarna så nu ska jag börja fixa med lite inbjudningar! :)

Jag hoppas för er egen skull att ni inte läser detta precis nu (23.39), för ni ska sova och hör sen!

Puss&kram

Kvällens insikt: Jag var så mycket bättre på att leva i nuet när jag var liten. Måste förska bli bättre på det. Nu tänker jag bara framåt, framåt, framåt... Det känns ledsamt. Tänk vad mycket man går miste om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback