Min fredag

Ja det var först skola, full dag men vi fick sluta en timme tidigare för vår svenska lärare var snäll. Och så gav han mig bra i uppsatsen också! Nämnde jag hur mycket jag tycker om vår svenska lärare?? Haha. Nåmen jag åkte hem med mamma eller först var vi i stan lite. Sen på kvällen åkte jag till Milla och Parkerade mig i hennes säng hela kvällen för vi orkade inte röra oss. Vi var lite lata ja. Och efter en stund kom Linnea dit också. Vi kollade på tv och åt godis osv.. Trevligt hade vi det!




Kommentarer
Postat av: ellen

SV: hahah! :) Ni ska ha det jävligt bra ikv! Skulle oxå vilja komma, men jag kan ju inte :( puss på dig!

2010-11-06 @ 12:58:19
URL: http://ellott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback