Min dag

Har haft en ganska slapp men riktigt rolig dag! Första timmen lyssnade vi på rektorn. Sen var vi och typ lekte massa lekar och tävlingar med en i något teater rum. Det var riktigt roligt, haha! Ja och det höll vi på med ett tag. Sen hade jag en svenska timme då vi pratade om novellen som vi ska skriva istället för prov. Jag tror jag har kommit på vad min ska handla om. Sen en psykologi timme då vi såg på film om en pojke som var typ 8 år och var väldigt aktiv inom sin religion och åkte runt och predikade. Han var 8 år! Han var totalt isolerad från omvärlden. Hjärntvättad helt enkelt. Det var en mycket intressant film.

Jag fick skjuts hem av Millas pappa! Det var jättesnällt för annars skulle man måsta vänta typ en och en halv timme på bussen..
Ja och när jag kom hem tycker jag att jag var riktigt duktig som for ut på en joggingtur i det underbara vintervädret! Så himla glad jag blev imorse när jag vaknade och mamma sa att det snöar ute! Snön kan göra underverk för mitt humör!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback