Lillajul

Hej! Har inte bloggat på hela dagen men imorse var jag först med mamma till stan och handlade lite. Hon fick för sig att hon inte ville ha gammalt julpynt det här året så vi köpte nytt. Hehe.
Nu är julstämningen på topp här i huset, och det spelas julmusik för fullt! :)
Var och hälsade på pappa och Henrika också några timmar. Chillorna är så söta så jag skulle kunna äta opp dem!! Heheheh.. Blev bjuden på lillajul middag där och när jag kom hem till mamma igen var det dags för lillajul middag nummer 2. Så nu håller jag på att spricka av mätthet.


Bild från tidigare idag på ett av fönstren i vardagsrummet. Vädret är helt perfekt julväder!


Stjärnan i mitt fönster!

Ska försöka komma mig ut och ta bild på utebelysningen också! Men det kanske blir en annan dag.
Ha en fortsatt trevlig lillajul! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback