Just nu

Just nu håller jag och Milla på och förbereder oss me Milla hittar inte locktången! Så nu vet vi inte vad vi ska göra med våra hår. Men nu ska Milla göra sitt hår likadant som hon hade redan sa hon. Var kan locktången vara? undrar vi. Vi dricker lite vatten i ATG glas. Coolt! Fast Milla doppade ett topps i mitt vatten för hon orkde inte gå till vattenkranen...
Men Milla vet inte nu om det blev bra sa hon och så mumlade hon något mer som jag inte uppfattade och nu är hon borta.
Nu är min mobil laddat klart!
Jag knackade just på stolen och Milla trodde att det knackade på fönstert så hon blev rädd och nu är hon borta igen!

Det droppar in ungar här i huset förrästen! För Mathias kompisar ringer aldrig på, de bara går in och slänger jackan på golvet! HAAHAHA.

Nu är jag húngrig! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback