I hate it

Nu tycker jag jag verkligen att den här provperioden ska vara slut snart. Det är inget roligt längre. Orkar inte mer. Och jag vill ha bra i engelska provet eftersom allt annat vi gjort i engelskan har gått oväntat bra så skulle bli glad om jag hade en chans till ett bra kursvitsord. Tyvärr så är den chansen "borta med vinden" som Christina skulle ha sagt. För jag ORKAR inte! Har hällt i mig en jävla panadol mot huvudvärken och det kändes okej i några timmar men nu känner jag hur den kommer krypande igen. Läskigt, jag vet.
Hade konstigt nog samma sorts huvudvärk förra provperioden vid samma tidpunkt ungefär.

Nå idag har jag skrivit psykologi prov. Vågar inte säga att det kändes bra, för det blir så pinsamt sen om det gick skit.. Haha. Man vet ju aldrig.

Skönt att engelska provet är det sista den här veckan. Franska provet ska vi inte ens tala om. Jag förnekar dess existens för tillfället. En försvarsmekanism förstår ni.

Idag var vi även till denhär skolhälsovården som har flyttat. Det blev lite läskigt där inne för jag fick den där hemska känslan att jag gjort det förut. Men vi lyssnade iallafall på vad de hade att berätta där.
Sen fick vi fara hem. Fick vänta på bussen ett tag, men träffade Catrin som tur var så var med henne en stund :)




Jag för tillfället.

Måste ut härifrån snart och ut i civilisationen innan jag får något fel!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback