Hejhej på er

Nu är jag hemma, eller har varit det ganska länge. Var ju till skolan och hade två timmar franska. Vi såg klart filmen som vi såg förut och sen hade vi dom här muntliga proven. Men jag hann inte ha mitt. Ska väl ha det imorgon då. Fy satan! Åh jag vill att det ska bli torsdag nu så man slipper det här schemat! Provperioden börjar alltså då. Då får man börja sent och sluta tidigt och dränka sig i provläsning! Haha låter kul. Men jag ser framemot det. Och för att inte tala om när provperioden är slut! Då har jag inga fler prov före jul! Gud vad jag längtar :)
Man kan ju räkna bort svenska provet eftersom det är att skriva en novell så där slipper man ju en massa plugg.

Yes innan bussen gick skyndade jag mig till citylivs och köpte en sallad till middag. Får bli samma sak imorgon... och på onsdag.

Jag har en känsla av att jag borde göra något. Undrar om jag har några läxor tills imorgon. Kanske ska kolla det.
Ha en fin kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback