Godmorgon!

Börjar med två timmar engelska. Vi ska skriva uppsats.. Vill inte! Och sen samhälla, presentera socialdemokraterna. Sen psykologi då vet jag inte vad vi ska göra. Så till sist två timmar svenska. Det var några bokpratare kvar och mer vet jag inte. Intressant va? Bäst att ni antecknar...

Jag åker hem med mamma tror jag. Hon sa något om att ifall jag kom med och handlade så skulle jag få välja mat för hela helgen. Det var ju snällt.

Oj vad jag vill till Stockholm och shoppa just nu! Har ju lovat mig själv att när jag åker dit med Milla nästa gång så ska jag inte köpa kläder. Åker dit för att köpa julklappar. Så därför ska jag se om jag kan beställa hem något fint som tröst! Det är ju inte samma sak! Eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback