Glad

Hej på er! Känner mig glad! Samhälla provet idag gick bättre än jag förväntat mig och imorgon har jag inget prov utan istället en novell i svenskan som ska vara inlämnad imorgon. Det är liksom det som blir provet i svenska fast vi får skriva den hemma idag så behöver vi inte fara dit imorgon. Tänker nog skriva den färdigt nu hemma tror jag. Perfekt timing då jag installerade Word 2007 igår, för vi hittade äntligen skivan som varit borta i mer än två år. Dyr jävel var det också så tur att mamma hittade den.

Idrotten idag hölls av några 3or. Vi dansade först pardans, vals och polka osv. Sen prästens lilla kråka och små grodorna. Ja.. Men det var riktigt roligt iallafall :)

Har väl inte så mycket mer att säga.


Me right now dah


Kommentarer
Postat av: ellen

när kommer du till skolan imorgon :)?

2010-11-22 @ 16:22:19
URL: http://ellott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback