En datasal

Godmorgon,  fördet är väl fortfarande morgon. Nu sitter jag i en av alla våra datasalar här i skolan och väntar på mat! Har håltimmar. Sen idrott och vi ska ha cirkelträning! Det ser vi fram emot iallafall :)
Vi har haft franska två timmar. Det var tråkigt. Fast ändå lite kul.
Jag slutar halv 2 idag. Skönt för vi har ingen infotimme vad jag vet.. Men man vet ju aldrig.
Kort och tråkigt inlägg men någonting iallafall. hoppas snön håller ut även i dessa blöta tider. Annars blir jag lessen.

Ha en bra dag! :)


Kommentarer
Postat av: henrika

Alltså går det nån buss vid 2, eller måste man vänta till 15:05 ? Jag slutar ju 2 på praon och orkar inte vänta på mamma, så går det nån buss? :)

2010-11-10 @ 17:11:37
Postat av: Henrietta

sv: Nej det går ingen buss vid 2 och det suger.. du måste vänta till 3.

2010-11-10 @ 17:35:40
Postat av: Henrika

Eh, va synd...

2010-11-10 @ 19:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback