Dreams

Hela huset har gått och lagt sig för länge sedan. Borde kanske göra samma sak. Fick inte sova jättegott inatt. Hade en mardröm och varje gång jag tänker tillbaka på den och ser en viss bild får jag alltid samma tryckande ångestfyllda känsla som jag kände medan jag drömde. Usch nästan så man mår illa. Men vaknade upp och det tog hur länge som helst att fatta att den inte var sann.
Jag drömmer nästan varje natt (det gör egentligen alla, men jag kommer alltid ihåg drömmarna) väldigt konstiga drömmar. Vissa bra och underbara och vissa hemska och ångestfyllda.
Antar att jag har mycket att bearbeta just nu, vilket man ju gör undermedvetet i form av drömmar.


We♥it


One Republic - Dreaming Out Loud


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback