Torsdagkväll i vestansunda

Hej alla! Nu sitter jag här framför datorn igen då. Jag åkte upp till gottby och mötte Ellen vid gamla butiken. Sen åkte vi till södersunda skola och väntade på Totte. För han cyklade. Sen när han kom så hade vi inget där att göra så vi åkte till Ellen för vi tänkte fara till nabben (allså inte det i stan). Och Totte måsta cykla som en dåre. Och när vi kom fram till Ellen tänkte vi att vad fan ska vi dit ner och göra. Så vi gick in och kollade på tv istället. Vi såg på 2½ men. Så såg vi lite på sex and the city the movie. Och så ringde telefonen men ellen vågade inte säga vad filme hette så hon bara jag vet inte vad den heter.. Hahha! Och så såg vi på halv 8 hos mig. Då vart det mycket skratt för örjan med örjans början dansade så vackert och drack massor med vin!
Men sen såg vi på Sunes sommar istället. Den äger! Och vi åt glass med fruktsallad! Medan albert satt på stenen :)
Det var trevligt!

I morgon då kommer ellen, totte och milla hit. Vi ska laga våfflor och så får vi se vad vi hittarr på.
Men godnatt hörni!

Kommentarer
Postat av: ellen

vad hade det så trevligt så :) när får vi komma idag då+

2010-05-14 @ 09:04:58
Postat av: Henrietta

egentligen får ni komma när ni vill, eftersom jag inte vet när alla far härifrån (det vet dom inte själva heller)

2010-05-14 @ 09:23:51
URL: http://henriettatornroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback