Söndagen

Hej, nu ska jag just gå  och sova. Men jag skriver först ett kort inlägg om dagen, eftersom jag inte hann blogga idag för det har varit fullt upp!
Men först var jag med Milla en stund på morgonen. Sen kom mamma och hämtade mig för vi skulle fara till kiosken där jag och totte ska sommarjobba i sommar. Och Totte och Robert kom dit också. Så var vi där en stund och honhär som äger den (som ska sälja den) pratade och pratade.. Ja, men det såg bra ut!
På projektveckan ska jag och Totte fixa upp kiosken så den blir  jättefin!
Mm så var det core. Så jag körde från pappa till mamma och sen kom då Milla och dom och hämtade mig. Efter coren körde jag till totte och vi fyllde i projekt lappen och så bjöd dom på kakor. Så skrev vi upp vad vi ska sälja och vad vi behöver ta till kiosken. Men det var trevligt :)
Sen var klockan typ kvart över 10 när jag for så den var halv 11 när jag kom hem. Snabb dusch och nu sitter jag här.
Men nu ska jag sova sova sova. Så godnatt med er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback