Snart iväg på core

Jag är så jäkla trött! För vi hade gy sista timmarna och då sprang vi 2,5 km.. Och nu är det core åxå! Jag kommer dö! Idag tänkte jag på hur mycket alla säger att dom kommer dö hela tiden... Det är konstigt ju.
Och vi hade engelska prov och jag vet inte hur det gick.
Annars har det väl inte hänt så mycket annat idag. Milla fick inte åka vår buss hem idag för hon ska egentligen åka en annan.
Men resten av veckan är inte särksilt jobbig så det är ju skönt iallafall :)


Har fått önskemål om fler bilder. Men jag är lite trött i ögat, så det fick inte vara med!

Kommentarer
Postat av: ellen

jag dog iaf..... alla dom där snyggingar var ju där när vi sprang :(

2010-05-04 @ 16:32:34
Postat av: Henrietta

Jaa! Inte lite pinsamt heller... :S

2010-05-04 @ 19:12:23
URL: http://henriettatornroos.blogg.se/
Postat av: ellen

fy fan vad jag vill kasta mig i en buske och gömma mig!!

2010-05-05 @ 20:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback