Onsdag!

Hej och förlåt massor för att jag inte har bloggat på länge. Men först var det dethär med matteprovet. Och sen har jag bott hos pappa några dagar. Och vi har typ farit fram och tillbaka till lägenheten hela tiden. Snart flyttar vi ju som ni nog inte har missat! Härligt när vi får en gård till sommaren :)
Idag hade vi det stora tvåtimmars matteprovet! Jag trorr att det gick dåligt.. För det var svårt och så var det så många uppgifter.
Sen hade vi finska och vi såg på någon konstig gammal film med asdålig kvalitet. Så orkar jag inte berätta om de andra timmarna.
Men nu när jag kom hem gick jag direkt ut och solade. Sköönt med sommarvärme!

Igår sprang vi 2 km testet. Jag fick tiden 10.05. Helt okej men inte helt nöjd. Dock var det min bästa tid hittills :)
Inte tror  jag att vi har gjort något annat interesant den här veckan.

Igår kom mamma hem från jakobstad. Se vad jag fick :)


Den till vänster!


En handduk.

Jag har varit besatt av mumin hela livet och jag har vuxit upp med honom. Visste ni att jag varit till mumindalen i Nådendal 9 gånger!


Kommentarer
Postat av: ellen

vad fint OCH SKÄRPING MED BLOGGANDET!!!!!!!!!!

2010-05-19 @ 18:26:15
Postat av: Totte

kolla vem som har kommenterat min blogg! Och nu är de 100 kommentarer :P

2010-05-19 @ 18:37:10
URL: http://tottebrollis.blogg.se/
Postat av: Milla

9 gånger? Haha vad enformigt att fara och se på samma sak om och om igen! :D Själv har jag bara varit där en eller två gånger, jag minns inte riktigt. Men du måst fara dit med dina barn sen när du har barn :)

2010-05-19 @ 21:41:07
URL: http://millastark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback