Nu ska jag skärpa mig!

Förlåt för att jag har varit usel med att blogga.
Idag är det onsdag. Sista riktiga skoldagen idag! Känns faktiskt redan som sommarlov. Imorgon börjar projektveckan. Och jag och Kristoffer ska ju fixa kiosken våran.
Idag då så åt vi tårta i 3 timmar.. Och så städade vi ur skåpen. Lite sad måste jag säga.
Mm, 4de timmen hade vi svenska. Då hade vi knytkalas. Men ingen nästan hade med någoting.. Men vi åt lite tårta igen. Sen hade vi fysik och då lagade vi tvål. Sen skulle diana hålla ett sorgligt tal för oss. Och jag trodde inte att hon tyckte så mycket om våran klass. Hon sa att det kommer bli jättetråkigt i höst när inte vi är däer!
Sista timmen hade vi tyska och då var det bara Milla och jag där. Men Gun höll på med en nmassa så vi hade typ 10 min lektion. Sen åkte jag in till stan med Kristoffer och Milla. Vi mötte Robert och så öppnade vi ett konto till kiosken. Sen skulle jag hitta hårfärg fast toning. Men de hade inga sånt på Lisco. Så gick vi till Hesburger och åt glass och så sen åt vi där också.
Efter det for vi till Sparhallen och där hittade jag hårfärg! Fast jag vet  inte om det blir rätt. Elin ska färga det.
Sen åkte Milla hem och vi åkte till Kristoffer och dumpade av grejer osv och sen åkte vi mot kiosken men måsta stanna hos mig för kisspaus.....
Men så kom vi till kioske och började fixa och sen kom alla dit, morfis och co. Och pappa för han skulle mäta ut hur stor altan vi ska bygga osv.
Det kommer nog bli riktigt bra! För den ska bli större än vad den var.
Så rev vi den gamla altanen med kobenan så nu är den helt borta!
Sen kom Milla dit också och skulle glo.


Herrigu hur ska detta sluta? Tänker ni.
Det gick faktiskt helt okej :)


Kommentarer
Postat av: ellen

HERREGUD!!! fick du köra :o han där killen måste verkligen tycka om dig :b hahahahahaah

2010-05-28 @ 17:09:41
Postat av: Moster Jessica

Ja, jag säger då som Ellen! Fick du köra?? :D :D

Ses i sommar när jag kommer över och köper glass av er! :)

2010-05-29 @ 00:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback