Min lördag

Hej, tänkte brätta bara vad jag har gjort idag innan jag går och lägger mig.
Men idag var vi till lägenheten första gågngen sen vi var och tittade på den. Vi flyttade in massa lådor. Mest tavlor, böcker och sånt. Så nu är det tomt på väggarna här i gamla lägenheten!


Köket  i nya lägenheten!

Ja, sen messade Totte och undrade om jag ville komma och måla blomlådor med han. För vi skulle få pengar för det till kiosken som vi ska ha i sommar. Ja, så jag for dit. Och vi målade och drog ut massa stans grejjor som var väldigt många!
Men jag åt där. Och det var en igelkott som skenade runt där och var nästan tam! Så söt så.
Och vi fyllde i projekt saken åxå.
Jag ska dit imorgon så ska vi fortsätta måla.

Men visst har det varit varmt idag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lägenheten ser ju fin och stor ut! Jag måste få komma och titta snart! :)

2010-05-16 @ 21:17:16
Postat av: ellen

HENRIETTTA BLOGGA NU NU NU NU NU NU NU!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-05-18 @ 19:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback