Men herrigu vad kallt jag har

Nu har jag lite småtråkigt och sitter här framför datorn och gör inget vettigt. Och vi har typ stängt av värmen här i huset så jag sitter och fryser ihjäl. Dom verkar ha stängt av värman i skolan också... Ja, men idag hade jag ju föredrag. Och det gick ju helt okej fast jag läste typ bara ur papprerna för inte kunde jag det!
Men nu tycker jag att det är jätte skönt att det är över! :) Det är jag glad för iallafall.
Imorgon har vi engelska prov hörni och efter imorgon så har vi inget jobbigt mer förräns nästa vecka eller något sånt.
Men nu funderar jag på att göra något vettigt istället!
Hejdå

Kommentarer
Postat av: ellen

amne tjena henni! hur e läget?! ska jag kanske bli lite bättre på att komentera här eller :b så kommer du att blogga mera, det e jätte kul när du bloggar :D

2010-05-03 @ 20:17:40
Postat av: Henrietta

men tja ellen! Det är bra asså! Ja, jag tycker du ska börja kommentera lite mer. Jag har ju inte hört av dig på länge! Hur har du det egentligen?

Trevligt att du tycker så :D

2010-05-03 @ 20:34:14
URL: http://henriettatornroos.blogg.se/
Postat av: ellen

jag har egentligen inte så bra men jag sväljer det ;D

om du börjar blogga och en massa bilder hela tiden börjar jag komentera hela tiden ;D

2010-05-03 @ 20:44:08
Postat av: Henrietta

Vad härligt hörrudu! :D

2010-05-04 @ 16:07:47
URL: http://henriettatornroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback