Lördagskväll i Gottbysund

Det var meningen att ellen, milla och jag skulle våldgästa de som skulle till Gottbysund nu på kvällen men det visade sig att dom inte skulle dit iallafall. Men vi fick dit dom i alllafall! :)
Men först då så mötte vi ellen vid den gamla gottbybutiken, så for vi iväg till gottbysund, där var kristoffer.
Vi ville ut med livräddningsbåten.. DUM IDÉ säger jag bara!
Det blåste massor och jag och kristoffer ville ut med båten. Men den bara flöt iväg och  vi kunde inte styra den!


Det blev läskigt! men sen kom vi så nära att milla och ellen kunde rädda oss :)
Sen skulle ellen och milla fara efter saker till grillningen senare. Så gömde jag och totte oss för dem och sen när de kom tillbaka så hittade de inte oss.
Sen så for ellen efter rebecka och martina. Och då tog vi in milla i sjöboden som vi gömde oss i.
Men sen när dom andra kom så avslöjade milla oss!



Sen åkte vi med mopparna dit vart vi skulle laga brasa och grilla.






Milla grillade 3 korvar på samma gång :)


Det fanns bord och stolar där i skogen så vi bar dit dom




Sen släckte vi elden för vi skulle tillbaka för martina skulle ta årets första dopp!







Ja men tack för en trevlig kväll alla :)

Kommentarer
Postat av: ellen

lite tunsans bra var den ;D

2010-05-02 @ 08:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback