Kalas!

Hejsan alla! Måndagkvällen spenderades hos Totte för Alice hade kalas och dom mutade dit mig med tårta och den här vackra kronan :)

Det erbjudandet kunde man ju inte tacka nej till, eller vad säger ni ;)

Det var jättetrevligt! Sen fixade tottes moster mina naglar!


Lite suddig bild, men visst blev dom söta? :) Hon gjorde så dom ska hålla länge.

Så förhörde totte och hans moster mig på engelska provet också. Det är inte så mycket och inte så svårt heller så det ska väl gå bra hoppas jag. Nu ska jag öva lite mera på provet och så får ni ha det så bra.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Lollan

Den där "kronan" är ju lätt sötast ! (:

Och dina naglar blev jättefina :)

2010-05-04 @ 14:57:28
Postat av: Henrietta

Jag vet visst är den :)

2010-05-04 @ 16:06:06
URL: http://henriettatornroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback