Hemma från staden

Hej mina vänner! Idag är det fredag :) Fredagar är en bästa dagen i veckan tycker jag! För då har man hela helgen framför sig.
Men jag ska berätta lite om dagen då.
Först hade vi tyska. Jag ritade en fin teckning.. För emma skrev prov så vi andra fick göra något. Men sen då så hade vi hissa. Vi fortsatte med föredragen. Jennifer, Nathalie och Ellen hade idag. Jag måste bara säga att Ellens föredrag ägde! Haha bästa föredraget hittills lätt :) Hon var så jäkla rolig och skämtade och massa. Alla andra har bara läst rakt upp och ner helt tråkigt. Så skulle hon berätta om en kines. Så hade hon en bild på oh:n och så stod kinesens namn där. å råkade hon sätta den fel väg så den blev spegelvänd. Några ba: ÖH DEN E FEL VÄÄG!
Ellen: Men det blevinte så stor skillnad! hhahhahah det var så jäkla bra :)

Ja, sen åt vi nån jäkla morotssoppa. Sen hade vi bildkonst och då fortsatte vi på vaåra tråkiga pop bilder. Mm och sen hade vi matte. Tråkigt räknande måste jag säga. Sen fysik och då såg vi på fortsäätteningen av atombomb filmen och det var maassa äckelbilder på sönderbrända människokroppar. Alltså hur de såg ut som var med i bomben! Usch vad hemskt!

Sen åkte jag till staden med ellen, totte och milla. Vi köpte godis och var på lilla holmen en stund,. Sen handlade ellen och milla till middagen som vi förresten ska ha i morgon. Jag köpte ny maskara. Som förrästen inte var särskilt bra. För det blir ingen skillnad ungefär. Ja så var vi på bibloteket en stund också innan vi åkte hem.


Bilden tog jag från Millas blogg.

Kommentarer
Postat av: ellen

haha tack tack :D

rostbiff (L)

2010-05-07 @ 22:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback